AKO POSTUPOVAŤ, KEĎ CHCEM TOVAR VRÁTIŤ?
Pokiaľ si prajete tovar vrátiť, oznámte nám to telefonicky na čísle +421 52 7730 758 alebo prostredníctvom e-mailu info@karki.sk a my Vám poskytneme potrebné inštrukcie, ako aj adresu na vrátenie tovaru.
Tovar, ktorý si prajete vrátiť musí byť nepoškodený, v pôvodnom obale, bez známok používania.
Tovar bezpečne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil.
Najneskôr do 14 dní po obdržaní tovaru na náš sklad, Vám bude vrátená platba na Vami uvedený bankový účet.
DOKEDY MÔŽEM TOVAR VRÁTIŤ?
Tovar nám môžete vrátiť do 14 dní odo dňa Vášho prevzatia balíka od kuriéra.
AKO DLHO BUDE TRVAŤ VRÁTENIE PLATBY?
Platbu za vrátený tovar Vám prevedieme na Vami zadaný bankový účet obvykle do 2-7 dní, najneskôr však do 14 kalendárnych dní od prijatia tovaru na náš sklad.
NENAŠLI STE ODPOVEĎ NA VAŠU OTÁZKU?
Ak nás aj napriek zodpovedania týchto najčastejších otázok potrebujete kontaktovať, môžete tak urobiť prostredníctvom nášho e-mailu info@karki.sk, prípadne telefonicky na čísle +421 52 7730 758.