Reklamácia

AKO POSTUPOVAŤ, KEĎ CHCEM TOVAR REKLAMOVAŤ?

Ak si prajete tovar reklamovať, oznámte nám to telefonicky na čísle +421 52/7730758  alebo prostredníctvom e-mailu objednavky@karki.sk a my Vám poskytneme potrebné inštrukcie, ako aj adresu na reklamáciu tovaru.

AKO RÝCHLO VYBAVÍTE REKLAMÁCIU?

Reklamáciu sa vždy snažíme vybaviť v čo najkratšom čase, najneskôr ju však vybavíme do 30 dní od dátumu doručenia tovaru na náš sklad.

NENAŠLI STE ODPOVEĎ NA VAŠU OTÁZKU?

Ak nás aj napriek zodpovedania týchto najčastejších otázok potrebujete kontaktovať, môžete tak urobiť prostredníctvom nášho e-mailu info@karki.sk, prípadne telefonicky na čísle +421 52/7730758 .