Objednávka

AKO SI MÔŽEM OBJEDNAŤ?

Objednávanie je úplne jednoduché: po vložení požadovaných položiek do nákupného košíka kliknite na možnosť »Zobraziť košík«. Následne prejdete procesom objednávky ( spôsob dopravy - spôsob platby - adresa - potvrdenie objednávky ).

MÁTE AJ KAMENNÝ OBCHOD?

Náš Wall fashion showroom je re vás k dispozícii na adrese OC Styla Studená 4B/18496 821 04 Bratislava

MUSÍM BYŤ REGISTROVANÝ, ABY SOM MOHOL U VÁS NAKUPOVAŤ?

Nie je potrebná registrácia, aby ste mohli u nás nakupovať.

Výhodou registrácie je však možnosť sledovať stav Vašej objednávky a k dispozícii budete mať kedykoľvek aj históriu Vašich objednávok. Taktiež si Vaše údaje môžete uložiť a pri vyplňovaní novej objednávky ich už nemusíte znovu zadávať.

Taktiež môžete vidieť aktuálny stav Vašej objednávky, ako aj sledovať, kde sa Vaša zásielka v preprave momentálne nachádza.

MÔŽEM SI OBJEDNAŤ AJ DO ZAHRANIČIA?

Tovar objednaný na našich stránka môže byť doručený do všetkých členských štátov európskej únie.

MÔŽEM ZMENIŤ, ALEBO ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?

Vzhľadom na individuálne namiešanie produktov objednávku nie je možné pred jej odoslaním zmeniť, alebo zrušiť. Ak máte nejaké nejasnosti obráťte sa prosím na náš e-mail: objednavky@karki.sk, alebo telefonicky na čísle +421 52/7730758.

JE MOŽNÉ ZLÚČIŤ VIACERO OBJEDNÁVOK?

Áno, ale len v prípade, že Vaša objednávka ešte nebola odoslaná. Požiadavku na zlúčenie objednávok zašlete na náš e-mail: objednavky@karki.sk, alebo telefonicky na čísle +421 52/7730758.

AKO ZISTÍM STAV MOJEJ OBJEDNÁVKY?

Pokiaľ ste registrovaný zákazník, stav Vašej objednávky môžete sledovať po prihlásení sa na našu stránku v sekcii história objednávok.

AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ ZA OBJEDNÁVKU?

Vašu objednávku môžete uhradiť dobierkou t.j. v hotovosti kuriérovi priamo pri preberaní tovaru, alebo ju môžete zaplatiť hneď po vytvorení objednávky platobnou kartou alebo bankovým prevodom.

NEPRIŠLO MI POTVRDENIE MOJEJ OBJEDNÁVKY.

V takomto prípade je možné, že ste pri vytváraní objednávky nesprávne vyplnili svoju emailovú adresu, alebo Vám potvrdenie prišlo do Spamu (nevyžiadanej pošty), alebo ste z nejakého dôvodu chybne objednávku odoslali a náš systém ju nezaevidoval. 

V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte e-mailom na info@karki.sk

NENAŠLI STE ODPOVEĎ NA VAŠU OTÁZKU?

Ak nás aj napriek zodpovedania týchto najčastejších otázok potrebujete kontaktovať, môžete tak urobiť prostredníctvom nášho e-mailu  info@karki.sk, prípadne telefonicky na čísle +421 52/7730758.